پرسش های متداول



1. مدرسه تابستانی تهران چیست؟

موسسه آموزش شهر”در سال ۱۳۸۱ با هدف تسهیل و توسعه دسترسی شهروندان به خدمات آموزشی با کیفیت و ارزان، توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاسیس شد. این موسسه در گستره مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، با برخورداری از:
۱۰۸ مرکز آموزشی،
۲۶۵۱۹ متر مربع فضای آموزشی،
۶۶۷ کلاس،
۵۵ سالن ورزشی،
۱۱۰۳۱ صندلی آموزشی و
بیش از ۵۰۰۰ مدرس و مربی
یکی از بزرگترین، در دسترس‌ترین و متنوع‌ترین موسسات آموزشی کشور است. دوره‌های آموزشی این موسسه در بیش از ۲۲ گروه آموزشی شامل ۱۴۰۰ عنوان است که از کودکان ۴ سال تا سالمندان آموزش‌پذیر را شامل می‌شود. مدرسه تابستانی تهران در راستای تامین اهداف و چشم انداز آموزشی و تسهیل آموزش شهروندان تهرانی با همکاری مدرسان مجرب تشکیل شده است.


2. چگونه می‌توان در سایت مدرسه تابستانی عضو شد و پروفایل خود را ساخت؟

برای کسب اطلاعات کامل بر روی “راهنمای عضویت وثبت نام” کلیک کنید. سپس با توجه به نکات راهنمایی شده و کلیک بر روی کلمه “راهنمای تکمیل پروفایل” اقدام به ثبت اطلاعات خود نمایید.


3. اگر رمز عبورم را فراموش کردم، چکار کنم؟

در پروفایل خود بر روی کلمه ” فراموشی رمز عبور” کلیک کنید درخواست بازیابی رمز عبور را ارسال کنید.


4. چطور می‌توانم از خدمات پشتیبانی و راهنمایی کلاس حضوری استفاده کنم؟

با مراجعه به بالای صفحه اصلی سایت مدرسه تابستانی تهران بر روی کلمه “تماس با ما” کلیک کنید، پس از مشاهده عبارت: جهت آشنایی و ارتباط با فرهنگسراها و مراکز آموزشی به اینجا مراجعه نمایید ، بر روی کلمه “اینجا” کلیک کنید و وارد صفحه فرهنگ سراها می‌شوید. با انتخاب فرهنگسرای مورد نظر خود وارد (پرتابل اختصاصی فرهنگسرا) می‌شوید و دراین صفحه اطلاعات تماس فرهنگسرا، موقعیت مکانی و مشخصات مراکز تابعه در اختیار شما می‌باشد.


5. چگونه می توانم دوره آموزشی مورد نظر خودم و پیدا کنم ؟؟

بالای صفحه اصلی سایت مدرسه تابستانی تهران، قسمت “جستجو” دوره آموزشی مورد نظر خود را وارد کنید. لیست مراکز و دوره های مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد.


6. چطور می توانم استاد مورد نظر خود را پیدا کنم و رزومه او را ببینم ؟

در بالای صفحه اصلی مدرسه تابستانی تهران، با انتخاب کلمه “اساتید“، نام استادهای شاخص دوره قابل مشاهد است.


7. آیا شرکت در کلاس‌ها ، نیاز به تعیین سطح و یا گذراندن دوره پیش نیاز دارد؟

برای ثبت نام در دوره های مقدماتی نیاز به گذراندن پیش نیازنیست. درصورت آموزش در سطوح پیشرفته و تعیین سطح با مراکز مورد نظر تماس حاصل کنید و راهنمایی لازم را کسب نمایید.


8. چگونه می‌توان در سایت مدرسه تابستانی عضو شد و پروفایل خود را ساخت؟

ثبت نام دوره های مدرسه تابستانی تهران از طریق سایت بوده و هیچ نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. همچنین میتوانید از طریق لینک زیر، بصورت ویدئویی آموزش ثبت نام و خرید را مشاهده نمایید: “آموزش ثبت نام


9. شهریه دوره چطور دریافت می‌شود؟

پس از انتخاب “ثبت نام دوره حضوری” وارد صفحه پرداخت می‌شوید.پس از تکمیل اطلاعات و ثبت سفارش از طریق درگاه بانکی شهریه به صورت آنلاین دریافت می‌شود.


10. شرایط دریافت تخفیف شهریه چیست و چگونه برای پرداخت شهریه از تخفیف استفاده کنیم؟

جهت اطلاع از شرایط تخفیفات و نحوه دریافت کد تخفیف “اینجا” کلیک کنید.


11. این دوره ها فقط در فصل تابستان برگزار می‌شود یا در طول سال ادامه دارد؟

مدرسه تابستانی تهران با توجه به شروع به کار در فصل تابستان به این عنوان نامگذاری شده است . پس از پایان فصل تابستان با نام “مدرسه تهران” فعال می‌باشد.


12. پس ازتکمیل ظرفیت دوره امکان ثبت نام و شرکت در کلاس حضوری می‌باشد؟

برای دوره های حضوری پس از تکمیل ظرفیت دوره با تماس با مرکز مورد نظر درخواست افزایش ظرفیت ثبت نام کنید در صورتی که این امکان وجود داشته باشد حداکثر بعد از 24 ساعت امکان ثبت نام برای شما فراهم می‌شود.


13. پس از خرید یک دوره و ثبت نام کلاس حضوری برای پیگیری با کجا تماس بگیرم؟

پس از ثبت نام لزومی به تماس و پیگیری نیست اما چنانچه مایل به پیگیری از مرکز هتسید می ‌توانید با مراجعه به اینجا وارد صفحه فرهنگ سراها شده و با انتخاب فرهنگسرای مورد نظر خود وارد (پرتابل اختصاصی فرهنگسرا) شوید و دراین صفحه اطلاعات تماس فرهنگسرا، موقعیت مکانی و مشخصات مراکز تابعه در اختیار شما می‌باشد.


14. برای شرکت در برخی از دوره ها نیاز به داشتن ملزومات اختصاصی دوره است، قبل از شرکت چطور مطلع شوم؟

برای اطلاع از ملزومات دوره های خاصی با مرکز مربوطه تماس حاصل کنید. برای این منظور می ‌توانید بر روی کلمه “اینجا” کلیک کنید و وارد صفحه فرهنگ سراها شوید. با انتخاب فرهنگسرای مورد نظر خود وارد (پرتابل اختصاصی فرهنگسرا) می‌شوید و دراین صفحه اطلاعات تماس فرهنگسرا، موقعیت مکانی و مشخصات مراکز تابعه در اختیار شما می‌باشد.


15. چند جلسه غیبت در کلاس مجاز است؟ بعد ازغیبت جلسه جبرانی برگزار می‌شود؟

با توجه به تفاوت جلسات کلاس در دوره های مختلف این موضوع با نظر اساتید دوره مشخص می‌شود .جلسه جبرانی پس از غیبت جهت رعایت حقوق شرکت کنندگان دوره و حفظ نظم تعداد جلسات برگزار نمی‌شود و فراگیر جهت کسب محتوای آموزشی به صورت فردی اقدام می‌نماید.


16. تعطیلات رسمی کلاس برگزار می‌شود؟

مراکز فرهنگی هنری شهر تهران در تعطیلات رسمی، تعطیل می‌باشند بنابراین کلاس آموزشی در تعطیلات رسمی برگزار نمی‌شود.


17. چطور می‌توانم گواهی پایان دوره دریافت کنم؟

پس از پایان دوره وارزیابی استاد امکان دریافت گواهینامه پایان دوره از مراکز مربوطه برای شما مهیا می‌باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز و مسولین مربوطه مراجعه نمایید.


18. اعتبارگواهی نامه پایان دوره از کدام مرکز دریافت می‌شود؟

گواهی نامه های صادره از مراکز فرهنگی هنری ممهور به مهر و هولوگرام است و توسط موسسه آموزش شهر وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، که تنها مرجع آموزش شهروندی شهرداری است، صارد می‌شود .


19. آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

در پروفایل خود بر روی کلمه ” خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.


20. چطور می‌توانم از خدمات پشتیبانی سایت مدرسه تابستانی تهران استفاده کنم؟

شما می توانید از شماره ها و کانال های ارتباطی موجود در همین صفحه برای برقراری ارتباط استفاده نمایید.



اطلاعات تماس

شماره تلفن گویا : 021-88433720

شماره همراه (پبامک و پیامرسانهای داخلی بله و ایتا) : 09024383611

پست الکترونیکی: info@fhschool.ir

 

جهت آشنایی و ارتباط با فرهنگسراها و مراکز آموزشی به اینجا مراجعه نمایید.

 

آدرس موسسه آموزش شهر:

تهران – سهروردی شمالی – خیابان تقوی – پلاک ۲۵ – موسسه آموزش شهر

کد پستی: 1568637613

فرم تماس با ما